Вікі Counter-Strike
Advertisement

USP — стартовий пістолет спецпризначенців. Має можливість встановлення глушника. Ефективний на середніх дистанціях.

Опис[]

Пістолет застосовується на ближніх та середніх дистанціях. На ближніх дистанціях він трохи поступається Глоку, а на дальніх — помітно перевершує його. Хороший у першому раунді як основна зброя, а у другому-третьому — як додаткова. Також на нього встановлюється глушник, що знижує точність і шкоду, але пістолет стає майже безшумним, проте поблизу все одно ясно чутно звуки стрілянини і звук попадання кулі. Також, щоб не витрачати патрони основної зброї, можна знищувати з цього пістолета різні перешкоди (на зразок дошок, входів у шахти і т. п.). Хороша убійчість і безкоштовний доступ до даної зброї дозволяють спецпризначенцям не витрачати гроші на 228 Compact або Night Hawk .50c Desert Eagle. Тим не менш, краще замінити USP на більш дорогий та сильний пістолет, як тільки з’являться зайві кошти.

Без глушника
Влучання Шкода
Без броні у броні
Голова 132 66
Груди і руки 33 16
Живіт 41 21
Ноги 24 24
Червоний означає смертельне влучання.
З глушником
Влучання Шкода
Без броні у броні
Голова 117 58
Груди і руки 29 14
Живіт 36 18
Ноги 21 21
Червоний означає смертельне влучання.

Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes[]

  • Зустрічається у європейських спецпідрозділів.

Галерея[]

Цікаві факти[]

  • Істотно скоротити час установки глушника можна натиснувши ПКМ потім швидко переключитися на другу зброю або ніж і назад (це в корені невірно, тому що просто збивається анімація). Наприклад, якщо ви перемкнетеся на пістолет під час установки, глушник вже буде, але ви не зможете стріляти з пістолета, поки не вийде час установки, те ж саме і з M4A1 (нині не працює, просто скидається анімація)
  • VIP може використовувати тільки цей пістолет.
  • Досвідчені гравці-терористи іноді роблять обманний маневр: закупивши в першому раунді USP, вони легко виносять супротивника, готового до зустрічі з близькобійними Глоком.
  • Від третьої особи глушник завжди прикріплений, незалежно від того, чи був він встановлений.
  • У грі застосування глушника зменшує шкоду і погіршує точність, але в реальності глушник виступає в ролі подовжувача ствола, внаслідок чого початкова швидкість кулі трохи збільшується, аналогічна ситуація з точністю, адже при збільшенні довжини ствола збільшується крутний момент кулі, і тим самим куля великим значенням кручення має кращу стабілізацію в польоті, і, кращу точність. Очевидно припускати, що на ці зміни пішли для запобігання «імбовості» початкової зброї команди COO.
Advertisement