Вікі Counter-Strike
Advertisement

VIP(Very Important Person, укр. Дуже Важливо Особистість) — спеціальний гравець, якому дається лише пістолет. Також у його спорядженні два бронежилета, дають в сумі подвійній бонус броні.

Опис[]

VIP повинен знаходитися під охороною спецпризначенців, хоча сам він теж може вбити супротивника. У випадку його смерті, спецпризначенців автоматично програють, тому життя VIP необхідно намагатися зберегти за всяку ціну. Якщо ви граєте за VIP, то слід не лізти під враження і не висовуватися вперед, нехай краще дорогу розвідують інші гравці.

​Галерея[]

Цікаві факти[]

  • VIP не перебуває в жодному з підрозділів, але, фактично, є спецпризначенціми.
  • VIP не може нічого купувати, а також не може підбрати зброю вбитих, а використовує тільки USP із 24 патронами і 200 броні.
  • Текстури костюмів VIP використовують боси в Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes.
  • У Counter-Strike: Condition Zero Deleted Scenes, в місії Хангакай, можна на одному з балконів знайти квартиру, де знаходиться простий японський житель і сам VIP в своїй бета-моделі для Counter-Strike: Condition Zero. Коли гравець заходить туди, то житель говорить VIPу: «Що? Я йому зробив хедшот, а він убив мене! Читер, хакер!» VIP, сидячи на дивані і тримаючи MP5 в руці, продовжує дивитися на монітор. Причому гравцеві в їхню кімнату потрапити неможливо, тому що закриті двері, що має куленепробивне скло.
Advertisement